Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Sarah Kleist Åstrand - 27 oktober 2011 21:51

Nu har jag ringt ett synnerligen tråkigt samtal, lipat en skvätt, försöker glädja mig åt allt roligt och kommer säkerligen att satsa stenhårt på att ha kul !

Framtidsplanen har ändrats, jag får avstå från vissa saker och ändra på ett par detaljer för att förbättra oddsen.


Slutligen lägger vi i en högre växel, Laban och jag. Never i hela livet att jag låter mig nedslås av att behöva avstå från vissa saker, åtminstone inte särskilt länge. Ur egoistisk synvinkel vill jag inte avstå, men man får inte vara så egoistisk att man riskerar lidande för andra.


Djurklinikens hundpromenader startar igen den 9/11. Det är verkligen något roligt att se fram emot !

Av Sarah Kleist Åstrand - 27 oktober 2011 15:54

Jag är optimist, men ibland får man fakta i vilket man måste inse allvaret.


Var på besök hos min njurläkare idag, mina värden är ganska jämna men blodtrycket har stigit ytterligare.

Jag blev upplyst om att jag har hamnat i högriskzonen för både hjärtinfarkt och stroke.

Jag är 36 år ung, man ska inte ligga i högriskzonen för hjärtinfarkt och stroke när man är 36.


Det finns ett par detaljer jag kan ändra på för att förbättra oddsen, men framtidsplanerna måste ändå ändras en smula. Gott om tid är det ont om.

Ovido - Quiz & Flashcards