Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Sarah Kleist Åstrand - 2 oktober 2011 22:56

För tio år sedan föddes en liten valp som skulle komma att växa upp till en stor personlighet som starkt präglade min tillvaro.

Nästan hela mitt liv handlade om den hunden, min stora kärlek, min ögonsten. Mitt allt.  Han finns inte längre med oss, men han är mitt allra vackraste minne som jag vårdar ömt, och ingenting kan ta det ifrån mig.


   Älskade Pompe, grattis på 10-årsdagen   


          

SE UCH SE V-03 Triprima Pomp And Circumstance


Show must go on


      





Från det ena till det andra idag så hängde jag med Carina & co till Ronneby där DCI och kennelkompisen Aqua skulle göra sin mentaldel i korningen.

Det var mycket intressant att studera, många intryck och lite nya tankar blev det också. 

Både DCI och Aqua blev godkända med 444 respektive 407 poäng.

Inte helt osökt började jag fundera lite löst på hur Laban skulle reagera på de olika delarna i ett sådant här test.

Det kommer kanske att visa sig så småningom. Jag tror att han ialla fall skulle bli godkänd.


Ovido - Quiz & Flashcards