Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Sarah Kleist Åstrand - 25 oktober 2011 21:49

Hm ! Jag är dålig på att ladda upp foton, men här kommer några jag tog idag.


 

Maxía gillar INTE att bli fotograferad ! Hon nonchade totalt att matte mutade med godis och lockade med att åka bil ! Upplysningsvis kan jag berätta att Maxía är ett STORT fan av godis, mat, och bilåkning...


 

Lilla Laban i en väl inövad position. Från början ville jag ha honom till att stå lite tjusigt, men jag hade ju helt fel koppel för utställningsfasoner och Laban ville hellre köra på lydnadwsmoment. Det senare är ju vad vi huvudsakligen ägnar oss åt, så lilleman fick agera sfinx. Det fungerade avsevärt mycket bättre !


  

Praktfulla showstoppern Piivo var huvudsakligen med på noterna idag. Med 3 ck, varav 2 klassvinster och samtliga med placering i bhkl, samt R-CACIB i bagaget har man all anledning att kråma sig en smula och värdigt blicka ut över nejden.


    

Gamle Bhernard. Halvdöv och en liten aning förvirrad, inte särskilt smart och "typisk tibbe", men så genomsnäll att hälften vore nog !  

Ovido - Quiz & Flashcards