Alla inlägg den 28 november 2011

Av Sarah Kleist Åstrand - 28 november 2011 23:25

Lilla härliga Mannos Noelle ( jag har bara plåtat henne idag ) har en faslig massa spring i benen, det funkar inget vidare att fånga henne på bild för man blir bara yr i bollen. Dock hade jag en god portion tur idag, hon var stilla tillräckligt länge för att fastna på bild. Här är hon i full färd med att utforska vägen ner mot koloniområdet.  Hon blev väldigt fascinerad av diket som finns en liten bit bakom henne på bilden, och när jag klev ner för att få med henne upp igen så visade sig diket innehålla en del vatten som raskt strömmade in i min sko..


 

Efter nattens stormväder ser det ut så här framför ett av gruppboendena på området...


 

..och så här såg det ut bakom OKQ8 i centrala Lyckeby idag.


 

Sen eftermiddagshimmel över Carlandra. Bilden togs i helgen. 

Av Sarah Kleist Åstrand - 28 november 2011 01:02

Äntligen måndag ! Nu ska jag krypa till kojs och sova några timmar så jag orkar göra allt det där som står på listan !


Försökte göra bloggen lite julfin, men man tänker kanske mer på porten till helvetet, eller kören "Red And Black Attack" från tv-programmet Körslaget för några år sedan. Nämnda kör leddes hur tjusigt som helst av Joakim Cans, sångare i hårdrockbandet Hammerfall.


Men som sagt, dags för några sovtimmar !

Ovido - Quiz & Flashcards