Direktlänk till inlägg 19 september 2011

Egentligen..

Av Sarah Kleist Åstrand - 19 september 2011 11:20

...har jag inte tid att sitta här nu men gör det ändå.

Hundarna ska ut en sväng till strax, och sedan får jag se till att duscha och snygga till mig lite ju.


Styling, kosmetika, och lite ordentligare kläder finns definitivt inte i min hundiga vardag, men man måste ju se lite mer vårdad ut än "bara" hel och ren när man ska iväg nånstans. Fan, har glömt planera vad jag ska ha för kläder, men det löser sig alltid sa han som sket i vasken.


Vill gärna hinna med lite träning också, får se om jag får ihop det.

Gårdagens middagsdisk står och väntar på mig, och så måste man ha sig lite till livs framåt kvällen. Ibland önskar man att det bara var att knäppa med fingrarna så är allt det klart, men nu får jag sätta lite fart, bussen går 13:15, ska vara hos psykologen 13:30.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah Kleist Åstrand - 7 september 2013 12:50


  Laban och Maxía på stenen under vilken gamle Pompe vilar. Bilden tagen i april i år.   Ojojoj, nästan 1,5 år sedan jag skrev något sist. Man kan säga att bloggen har fått ligga i träda.    Mycket har hänt under den tiden, t ex vann Laban s...

Av Sarah Kleist Åstrand - 22 april 2012 19:37

Nu blev det inte så, jag var så rasans trött att jag till väldigt stor del av helgen har sovit och slappat. Och haft dåligt samvete för hundarna som hade en väldigt tråkig matte. Tanken var att vi skulle ha lite roligt och trevligt tillsammans, jag...

Av Sarah Kleist Åstrand - 17 april 2012 14:59

Egentligen har jag inte någon vidare tid för att sitta och klappra, men som vanligt lullar jag i min egna lilla värld och som vanligt blir det en del funderingar. Den här gången funderar jag över Piivo, jag tycker faktiskt lite synd om honom.   ...

Av Sarah Kleist Åstrand - 12 april 2012 20:02

Det är inte bara hundars beteende som är intressant att studera. På sistone, inte bara igår och idag, har jag lagt märke till hur folk jag möter beter sig när jag kommer med enbart Maxía, Piivo, och Laban, när jag kommer med nämnda tre och valpen, oc...

Av Sarah Kleist Åstrand - 11 april 2012 23:02


  Så här ser hon ut, hon fyllde 4 månader i söndags och bilden är tagen idag. Duktiga handlern Roland Sandström poserar henne.   Jag har haft henne hemma några timmar idag och passat på att hantera och pyssla lite med henne. Med tanke på at...

Ovido - Quiz & Flashcards