Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Sarah Kleist Åstrand - 12 juni 2011 20:20

      Just det, välkommen till min nya blogg som förhoppningsvis funkar bättre än den gamla ;)


Jag skulle ju dela med mig av lite foton, bl a från lördagsträningen där Inger med sin Ricci och Britt-Christine med sin Jajja fick agera fotooffer ;)

Oj då, fotona hamnade ovanför texten, men dylika detaljer får jag lära mig att hantera senare :D


Titta, nu kom jag på det :D  Lite smart är jag nog ändå ibland ;)

Nyinköpt apportbock för liten hund, 25 kr på Amiralen Zoo, samt en påse träningsgodis och en påse spårgodis som också inköptes i samma butik. En påse om 200 gram kostar 30 spänn, men Laban brukar tycka om godiset. Tyvärr fanns inte det vanliga i butiken, så det fick bli ett par varianter som förhoppningsvis faller unge herr Laban i smaken. Jag brukar dela godbitarna och lägga dem i en plastpåse så slipper jag stå och dela när hunden ska belönas eller det ska läggas träningsspår. Det senare har inträffat EN gång :P


 



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards